JAMK, Jyväskylä - Reisverslagen van Rianne Smelt - WaarBenJij.nu JAMK, Jyväskylä - Reisverslagen van Rianne Smelt - WaarBenJij.nu

JAMK, Jyväskylä

Dit is het reisdagboek van de voorbereidingen en mijn ervaringen van mijn reis naar Finland. Daar ga is een half jaar studeren en voordat de lessen beginnen ga ik ook nog een taalcursus Fins doen.

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2012

Te lang geleden

11 September 2012

Begin september... IK WIL MIJN HANDSCHOENEN!!!

04 Augustus 2012

We zijn er! Tervetuloa!

22 Juni 2012

Nog 39 dagen… HELP!!!!

27 April 2012

Nog iets meer als 3 maanden voor vertrek
Rianne

Ik ben student Media en Entertainment Management en ga in de eerste helft van mijn 4e jaar via mijn school een half jaar in Jyväskylä, Finland studeren. Voordat ik ga beginnen met het studeren ga ik eerst een EILC cursus (taal cursus via EU) Fins volgen.

Actief sinds 25 Maart 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2946

Voorgaande reizen:

31 Juli 2012 - 23 December 2012

JAMK, Jyväskylä

Landen bezocht: