De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rianne Smelt - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rianne Smelt - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen

Door: Rianne Smelt

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Maart 2012 | Nederland, Haarlem

Zo dit is ook opgezet. Voor mijn reis naar Finland. Mooi! (dubbel op want ik had dit al even op mijn lijstje staan en zo zeg je Hi in het Fins, al schrijf je het anders :P)

De eerste voorbereidingen beginnen nu echt. Ik heb een e-mail ontvangen voor het aanmelden van de vakken die ik ga volgen. De keuze is ook al gemaakt:
- Digital Photography
- Creative Writing
- Strategic Music and Media Management
- Logistics and Technology of Live Events
- Digital Audio and Video Technology
- Visual Communication

Helaas werd Artist Management niet gegeven in de tijd dat ik er zit, al was mij gegarandeerd dat ik het wel kon volgen terwijl ik er ben, dus nu wat extra geregel erbij.

Ja, extra geregel, want vliegtickets en verblijf en alles om de reis heen en mijn vertrek hier moet nog geregeld worden. Ik zit nu met een verdraaide knie op de bank en heb dus tijd om wat dingen ervoor te doen, of heb geen zin om weer mijn recht te gaan leren. Maar in ieder geval heb ik net mijn vliegticket van de reis terug uit Finland gekocht. Ik kom 23 december, dus vlak voor kerst, 's avonds weer terug.

Ook heb ik de uitnodiging voor mijn verjaardags-/afscheidsfeestje geschreven. Nu nog een keer de gastenlijst bekijken want er stonden de laatste keer nogal veel mensen voor in een te kleine ruimte daarvoor en een aantal mensen op de lijst weet ik al dat ze niet kunnen.

Hopelijk binnenkort weer een nieuwe update want dan is er veel rond gekomen.

Moikka, Näkemiin! (Doeg, Tot ziens) als ik het goed heb.